Friday, March 23, 2012

.::Salam Jumaat::.

Assalammualaikum semua...

Bila dekat, tak rasa istimewa,  tapi bila jauh baru terasa rindu,

Bila abang aku ada rasa biasa jer, bila dia dah tak ada baru rasa kehilangan yang amat sangat sebab sekarang kalau panggil "ayang" dah tak ada sapa nak sahut tapi akan buat mak aku rasa sedih jer, dah tak ada orang yang akan komen kalu aku masak bergedil, dah tak dak orang nak panggil aku "ani", dah tak ada orang nak rembat remote tv dari aku, dah tak ada orang nak topup duit loan aku, dah tak dak orang nak tegur aku kalu aku marah safirah... : (

Haritu mak ada col ustaz tanya apa yang kita boleh sedekahkan pada arwah dan ustaz tu cakap kita boleh bayar fidyah, sedekahkan surah al-ikhlas 10,000 kali dengan sedekah dan niatkan atas nama arwah...

Lepas dah kehilangan baru rasa betapa ruginya dulu tak ambik berat, tak selalu msg tanya khabar dan sekarang semua msg dari keluarga aku simpan sayang nak padam....

p/s: bila anda, anda dan anda kehilangan salah seorang ahli keluarga, anda akan paham apa yang saya rasa... Love my family so much, kalian sentiasa dalam doa saya...

No comments:

Post a Comment