Friday, January 13, 2012

.::man vs vampire::.

assalammualaikum

Teramat kecewa, terkilan, kesian dan segala bagai benda yang terkejut aku rasa hari ini, manusia akhir zaman lebih kejam dari binatang kerana tindakan berlandaskan nafsu tanpa iman.... amacam setuju x?? tapi itu la pendapat aku sekarang..

hari nie rasa macam nak sumpah seranah jer lelaki-lelaki yang berhati lebih busuk dari binatang...arghhh memamg terlebih emosional tapi hati ini betul-betul kecewa dengan tindakan-tindakan mereka dalam video-video yang aku tertengok, terbaca and terintai kat blog-blog...

lagi-lagi aku baca berita kejam dari negeri CHINA, jujur aku rasa rakyat mereka nie kena belaja pengurusan etika...undang-undang vs moral...nie namanya " an action is legal but can be morally wrong" pada orang sekeliling yang hanya melihat jer..langsung tak membantu sebab undang-undang mereka menetapkan syarat tertentu.....

hurm ada lagi satu video perempuan dibelasah oleh 4 ornag lelaki yang aku tgk kat fb tapi cukup la satu nie jer ak post.....this night I hate and really really hate hate benci menci all man out side there but I really love my abah... miss my family la..

story kejadian nie boleh rujuk sini

P/S: wanita tercipta dari rusuk lelaki, bukan dari kaki untuk dialasi, bukan dari kepala untuk dijunjung tapi dekat di bahu yntuk dilingung, dekat jua dihati untuk dikasihi

No comments:

Post a Comment