Wednesday, November 16, 2011

Anda, saya dan FAR...

assalammualaikum.....aku rasa macam dah lama jer dok sinie padahal xsampai seminggu pun lagikan..hurmm....sebelum nie mmg rasa down, asyik pikir nak balik jer..tapi aku gagahkan jugak hati dan mata nie dari mengalir....hehehe

Aku dah x tau nak story kat sapa benda nie tapi harinie aku sensitif jgak la aser nak marah pun ada tapi xpa la aku sabar..setiap yang pahit pasti ada yang manisnya dikemudian hari.....

Bila hari ahad rabu jer mst ada yang tanya"eh kenapa kamu ambik FAR1" seriously aku dah xlarat nak bermanis muka nak jawab soalan nie sbb dalam hati hanya allah yang tahu apa aku rasa....nak wat macam manakan dah opis xbagi aku transfer paper princp...

Memang la kalau nak diikutkan aku ketinggalan sebab member-mmber yg sama batch semua dah ambik FAR 3, yang aku nie baru FAR 1 jer..hurmm mmg jauh ketinggalankan...ya allah, berilah hambamu ini ketabahan dan semoga kami semua disini sentiasa berada dalam rahmatmu..amin

No comments:

Post a Comment